יום ראשון, 18 באוקטובר 2009

Kathmandu, Nepal

שלום לכם אהובים רבים, מה שלומכם?
אני כותבת לכם מקפה-אינטרנט באזור ה Thamel בקטמנדו, בירת נפאל.
סוף סוף מצאתי מקום ממש זול עם עברית במקלדת ובמחשב אז אני מנצלת את הזמן לכתוב מייל מושקע!


יש לנו כבר בשלושה ימים האלה כל כך הרבה סיפורים הזויים...
הגענו להודו אחרי טיסת לילה ולא ידעתי איך לקבל את זה שאני עוד שנייה יורדת מהמטוס, בהודו, למציאות אחרת, זה פשוט לא נקלט לי...כל כך הרבה משפחות על הרצפה ועוני, והריח כל כך חזק, וכולם מסתכלים עלייך בצורה נורא מוזרה...
בשבע בבוקר פגשנו שני ישראלים שנסענו איתם לאזור תיירים שנקראColaba. . (אין שום קשר בין מה שראינו לבין תיירות...). אחר כך נסענו לבית חב"ד במומביי שהדבר היחיד שיש בו חוץ מאיזה הודי, זה השאריות של הקליעים של הקלאצ'יניקוב מהפיגוע בשנה שעברה...
היינו גם אחרי לילה ארוך ללא שינה ולכן היה קשה מאוד......
למחרת טסנו לדלהי ומשם לקטמנדו והגענו לנפאל היפהפייה.
איך שיוצאים משדה התעופה קופצים עלייך בערך מאה נפאלים שמציעים לך מונית אם תיסע איתם לגסט-האוס שלהם...היינו בהלם תרבות: כולם נחמדים אבל צועקים מכל כיוון...
עוד בשדה התעופה פגשנו הולנדית נחמדה שמתנדבת עכשיו בהודו ומלמדת ילדים בכפר בדרום אומנות ותיאטרון, נסענו איתה ל Thamel שזה מרכז התיירות ( וזה באמת מרכז תיירות)..והמשכנו להסתובב איתה כל היום אתמול...היות והיא הייתה גם עם לפטופ אז הייתה לנו אפשרות להיכנס קצת לציביליזציה!!....
היום היינו בסוכנות סוויסה שזו אחת מסוכנויות התיירות הכי מפורסמות בנפאל...(לבחור מהסוכנות קוראים סוויסה בגלל הדמיון שלו למאיר סוויסה הישראלי...שיש תמונות שלהם ביחד בכל המקום(...
לאחר מכן פגשנו ברחוב עוד ישראלית שאיתה הלכנו לאכול בבית חב"ד (למרות הרעש סביב העניין הזה בארץ, אין קלקול קיבה או טיפוס הבטן בינתיים, טפו טפו טפו!!!)
באמצעות הסוכנות של סוויסה, אנחנו יוצאות לPokhara , שזו עוד עיר יפהפייה כאן בנפאל, לרפטינג של שלושה ימים .לא להילחץ! פגשנו ישראלים שחזרו ואמרו שהוא ממש סבבה ולא מסוכן...
אחרי הרפטינג אנחנו מתכננות להישאר ב Pokhara ולהתחיל את טרק ה Around Annapurna שיימשך בין 15-20 ימים של נופים מדהימים, קור וחום....
בשבת הקרובה מתקיים פסטיבל ה Diwali בו כל ההינדים חוגגים במשך חמישה ימים. במסגרתו מתקיים פסטיבל האורות וכל נפאל מוארת אורות צבעוניים ופרחים, אז אנחנו נחווה את זה Pokhara..
זהו בינתיים - אפילו שכמובן כמו שאתם מכירים אותי יש לי עוד הרבה לספר...
אני אוהבת אתכם
געגועים מנפאל
נעמה


(Snapshot משיחת ה Skype)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה