יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

Pokhara, Nepal


מה העניינים?!

נפאל כל כך יפה! אין לכם מושג בכלל! ו Pokhara מדהימה! היא שוכנת על אגם גדול ויפה...היום שכרנו אופניים ונסענו ברכיבה אל מפלים ממש יפים במרחק עשרים דקות מכאן. היה שם מאוד יפה.



שתדעו, שמאז הרפטינג אנחנו כאן קבוצה גדולה של ישראלים שמסתובבים ביחד ואוכלים ביחד ויוצאים ביחד וזה ממש כיף... ( עולם קטן, כמובן: כולם קשורים למישהו שאני מכירה....)

ראפטינג ב Pokhara:

אני כל הזמן חושבת על הרפטינג. היה כל כך כיף שם! זה לא היה מפחיד מדי, כשהתהפכנו פעם אחת זה היה קצת מפחיד, כי הייתי מתחת לסירה ההפוכה...אבל הכול היה בסדר... וזה לא באמת ממש מטורף...הנה אתם יכולים לראות בתמונות.

אתמול אחרי הרפטינג נפגשנו כל החברה של הרפטינג וראינו במשך שעה את הסרט שעשינו שם. הסרט ממש מגניב ורואים אותי עם רוקדת הנפאלים החמודים האלה. אחרי הראפטינג, הלכנו עם כל החברים לאיזה פאב פה והיה ממש כיף!!..

לקראת היציאה לפארק הלאומי Chitwan:

בקרוב אנחנו נוסעות לפארק הלאומי Chitwan. אנחנו נוסעות עם שני חבר'ה מישראל שפגשנו פה באוטובוס. נהיה שם בשמורת טבע שלושה ימים. (אני מניחה שיש שם אינטרנט אבל אני לא בטוחה...). Chitwan היא עיירה בדרום נפאל, שיש בה ג'ונגל עם פילים ותנינים, וזה ממש אדיר. אחר כך, נחזור ל Pokhara לקראת ה מסע ל Annapurna.

במקביל, לקראת היציאה ל Annapurna:

היום קניתי קצת ציוד טיולים ל Annapurna. כשנחזור מ Chitwan, נעשה כמה סידורים ולמחרת נצא למסע....כנראה לשבועיים!

עוד לא העליתי תמונות לאינטרנט, אני עוד אמצא זמן לזה...בינתיים, להתראות!

אוהבת אתכם,

נעמה

תגובה 1:

  1. יו איזה מטורף זה לחשוב על טרק שהוא שבועיים, זה המון זמן! אני כולי קנאה מלשמוע על חוויות של אנשים אחרים מנפאל, אני מתה לנסוע גם! שמעתי שהחודשים המוצלחים יותר הם ספטמבר אוקטובר, מה את אומרת?

    השבמחק