יום שני, 9 בנובמבר 2009

פוסט מעודכן - אחרי ה Annapurna ולפני ה - Gosaikund

שלום לכם, משפחה וחברים אהובים,

כמעט חודש עבר מאז יצאנו לטיול הגדול!



אני כותבת לכם שוב מ Pokhara. עיר יפהפייה ששוכנת על אגם גדול ומדהים. חזרנו אתמול בשלום לאחר המסע המדהים שלנו, The Annapurna Trek. המסע נמשך כשבועיים, וצר מלהכיל ולתאר את המראות המדהימים שראינו: זריחות מדהימות, נופים מרתקם שגורמים לך לההביט פעור פה בטבע.

הגעתי לגבהים שלא האמנתי אי פעם בחיי שאגיע אליהם. המסלול מכיל עליות קשות ותלולות ביותר, שבארץ הייתי פוחדת לעלות, אבל כאן?!...ככל שעלינו, הקור גַבַר, וביום העשירי, בשיא הגובה של המסלול, למעלה מ 5,400 מטרים מעל פני הים, היה כל כך קר, שידיי ממש קפאו. צוות הפּורטֶּרים הנחמדים שסייעו לנו כל הדרך עזרו לי לחמם את הידיים עם הרבה תה חם. אחרי שעה, זה השתפר, ויכולנו לצאת לדרך ולהשלים את המסע.
האווירה במסע ובכלל - נהדרת. אנחנו קבוצה של שלוש בנות, עמית (שותפתי לטיול הגדול, עימה יצאתי מהארץ), נוי (שפגשנו כאן) ואני, אבל פוגשים כל הזמן המון ישראלים, כולם מכירים את כולם, או שכולם מכירים מי שמכיר ובקיצור - עולם קטן...

עכשיו אנחנו בשלושה ימי מנוחה והתארגנות לפני שנמשיך. יש לנו Guest house מצוין, ומצאנו Internet Cafe נעים וידידותי מאוד שמסייע לנו בכל מה שצריך. התעריפים הם סבירים בהחלט, כחמישה שקלים לשעת גלישה, ואנחנו יכולים לשוחח בקלות ב Skype שיחות וידאו עם המשפחה והחברים. כך גם דברתי עם כנרת וניצן שנמצאות בארגנטינה ב Bariloche יחד עם ליאב, וגם עם הילה ומעיין שנמצאות במסע התנדבות מטעם חברת Go Eco באוגנדה.
מה היינו עושים בלי התקשורת הזו...?!  אנחנו כמעט מדברות בינינו או עם המשפחה - יותר מאשר כשאנחנו בבית...

אז מה התוכניות שלנו?

מחרתיים אנחנו נוסעות חזרה מ Pokhara ל Kathmandu, באוטובוס בנסיעה שתארך כשש שעות. התכנית שלנו היא להמשיך משם בסוף השבוע ל Trek נוסף, שיארך כשבוע, לאתר ה Frozen Lakes, האגמים הקפואים, ה Gosaikund Trek. חברים שהיו שם ספרו לנו שזה אתר מדהים ביופיו.

ומחר, אני מאוד אשתדל כבר להעלות תמונות שלי לרשת, כדי שתוכלו לראות שגם אני צילמתי משהו...לא רק חבריי למסע.

ומה הלאה?! לקראת סוף נובמבר נטוס חזרה מ Kathmandu בחזרה ל Delhi, לקראת הטיול המשותף עם כל  החמישפחה בהודו: ב Delhi, Jaipur , Agra ו Pushker. עשרה ימים של כייף ביחד, אתנחתא נהדרת באמצע הטיול הגדול!

אוהבת אתכם,

נעמה

תגובה 1:

  1. חבל"ז. עושה חשק לעזוב הכל ולסוע גם כן.
    מאחל המשך הנאה בהמשך.
    דרור

    השבמחק