יום שני, 30 בנובמבר 2009

Gosaikund - Delhi - Rishikesh

עדכון קצרצר:

לאחר מסע מרתק באגמים הקפואים של שמורת Gosaikund, שנמשך כשבוע, הגענו בחזרה ל Kathmandu.

כשהיינו שם, שגרירות ישראל בנפאל אירגנה כאן הקרנה של הסרט "סוף העולם שמאלה", והיה כל כך מצחיק כי האולם היה מלא בנפאלים שבאו לראות את הסרט אבל הסרט עצמו גרם לנו להרגיש קצת 'ישראל' ו 'עברית' וזה היה ממש כיף!!!

את יום ההולדת של אמא חגגתי בנפאל עם החברים שלי ומשם שיגרנו ברכת יום הולדת מזמרת!

בין לבין, הגענו גם ל Kopan Monastery, מקום בו שוהה אמא של חברה שלי. זו היתה עוד 'דרישת שלום' מהבית בדמות של במבה, עוגיות עבאדי, שקדי מרק, תמרים והכי חשוב - עוגיות שוקולד צ'יפס של אמא!.

מקטמנדו, 'דילגנו' לשלושה ימים לכפר Petala כדי לראות היכן שחר, אחות של עמית התנדבה לסייע בעת שביקרה בנפאל, ואז, נפרדנו לשלום מנפאל המדהימה, וטסנו בחזרה ל Delhi.

 בשדה התעופה של דלהי היתה לנו פגישה מרגשת עם זוהר המקסימה שהגיעה מהארץ לביקור, וביחד בילינו שלושה ימים נהדרים ברחבי Delhi, כסיור מקדים לביקור של החמישפחה שיחל בסוף השבוע הזה. סוף סוף שניצלים של בית!


עד לאיחוד המשפחתי המרגש, עמית ואני לקחנו אוטובוס לילה ל Rishikesh וכאן אנחנו מבלות עד סוף השבוע. בעיר יש שלווה ואווירה של רוגע מאוד מיוחד. בעוד שלושה ימים נחזור ל Delhi, שוב באוטובוס, ואז נפגוש את המשפחה בשדה התעופה, כדי להתחיל את הטיול בן עשרת הימים ב Agra, Jaipur ו Pushker.

אוהבת אתכם

נעמה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה